• خانه
  • مقالات
  • مراحل ساخت ویلا در شمال طبق اصول مهندسی 14...

درخواست مشاوره رایگان

اشتراک گذاری در :

...

برچسب ها :

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نظرات گذاشته شده برای این مجله

Morteza

سلام .هزینه ساخت ویلا فلت مدرن با بنای ۹۰ متری در روستای همصفا که زمین ۱۸۰ متر میباشد .صفر تا ۱۰۰ چقدر میباشد.ممنون

تیم تولید محتوا

سلام و احترام از آنجا که منطقه همصفا کنار جنگل می باشد برای داشتن دید به جنگل و کوهپایه پبشنهاد می کنیم به فکر ویلا دوبلکس باشید- اگر محدودیت در بودجه دارید پیشنهاد می کنم ویلا فلت با روف باشد- به طوری کلی هزینه ساخت ویلا فلت معمولی با متریال متوسط به بالا - از صفر تا سکونت متری ۱۰ میلیون ویلا فلت با روف متری ۱۲ ویلا دوبلکس متری ۱۷

روح اله ساوئی

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگه شما قرار باشه ویلای ۱۰۰ متری برای ما بسازین چقدر هزینه متری از ما میگیرین صفر تا۱۰۰ ؟خم فلت هم دوبلکس قیمت بدین لطفا؟

کاربر

سلام و احترام - تیم مهندسی جهت مشاوره رایگان و استعلام هزینه ساخت خدمت شما تماس میگیرند.

مهدی روستا

سلام وقت بخیر ممنون از مقاله زیبای شما یه سوال برام پیش اومده این که آقای عزیزی که تو ویدیو توضیح میدادن مبحث هم جواری ویلارو عرض کردن گفتن با توجه به ویلای اطراف که دوبلکس ساخته شده ما فلت بسازیم ملک ما قیمتش افت می‌کنه من زمین دارم که اطرافم همه فلت هستن قسط دارم نیم پیلوت بسازم یا اگه بشه دوبلکس مشکلی ندارد به نظرتون ؟ زمینم کاربری مسکونی نیست مشمول ماده ۱۰۰میشه لطفاً راهنمایی کنید سپاس فراوان

تیم تولید محتوا

سلام جناب روستا . خیلی خوشحالیم که مقاله رو کامل مطالعه کردید. در خصوص سوالی که فرمودید اگر در شهرکی با اصالت هستید و منطقه ای که زمین دارید کشش خرید و فروش ویلا دوبلکس را دارد/ مشکلی ندارد میتونید ویلا دوبلکس یا نیم پیلوت بسازید- حتما قبل از شروع ساخت راجع به ماده ۱۰۰ تحقیق کنید

amjadi

وقت بخیر، ببخشید ما تو فکر ساخت ویلا هستیم اما دقیق نمی دونیم چه سبک و اجرایی برای ما خوبه، یا چه نوع ویلایی بسازیم؟ چه کسی می تونه تو این زمینه به ما کمک کنه؟ ممنون.

تیم تولید محتوا

وقت بخیر، اول از همه لازمه که شما بصورت خانوادگی نیاز های خودتون رو مکتوب کنید و دقیقا مشخص کنید که به چه نوع ویلایی نیاز دارید. یه مهندس معمار خیلی تو این زمینه می تونه به شما کمک کنه، چون نیاز های شما رو متوجه میشه و متناسب با اون سبک ویلا و طراحی رو برای شما میچینه. بعد شما طراحی رو به صورت سه بعدی می بینید و وقتی تأییدیه نهایی رو دادید، کار ساخت ویلا استارت میخوره. مهندس معمار بعلاوه میتونه نمونه کار و ویلا های مشابه زیادی به شما نشون بده تا حتی اگر ایده اولیه ای هم ندارید باز هم بتونید خیلی راحت و زود تصمیم گیری کنید.

طاهری

ببخشید می خواستم درمورد سرمایه گذاری ازتون سؤال بپرسم. ساخت ویلا تو شمال سرمایه گذاریه خوبی هست؟ بنظرتون ویلا بسازیم سودآوریش خوبه؟

تیم تولید محتوا

قطعا بله، شما برای ساخت ویلا اول از همه زمین می خرید که خود زمین در بازه کوتاهی رشد میکنه و به سودآوری می رسه. بعد ازون در زمین خریداری شده ویلا می سازید که در سال بعد قیمت زمین و ویلا هر دو، رشد خوبی داشته و تونسته شما رو سودآور کنه.

amirhadi

با سلام. میشه درخصوص ساخت یا خرید ویلا هم یه توضیحاتی بدید؟ از نظر شما کدوم یک مقرون به صرفه تره؟ ممنونم از شما و سایت خوبتون.

تیم تولید محتوا

سلام امیرجان. ساخت ویلا واقعا به صرفه تر هست چون شما پول زمین رو می دیدید به همراه پول پیمانکار تا زمین رو بسازه اما در موقع خرید ویلا، شما علاوه بر این ها سود سازنده رو هم دارید پرداخت می کنید و همچنین سود مشاور املاک. بنابراین هزینه ساخت ویلا واقعا مناسب تره و مهم تر اینکه شما ویلایی رو می سازید که در تصوراتتون بوده و تمام فضای ویلا و طراحیش باب میل تون هست اما در نظر داشته باشید که ساخت ویلا مستلزم داشتن وقت و صبر هست و چندین ماه حداقل زمان میبره تا ویلای شما مهیا و آماده سکونت بشه.

زهرا اسلمی

سلام و وقت بخیر. ما قصد داریم یه زمین تو شمال بخریم و بعد ها داخلش ویلا بسازیم، اما از شمال هیچ اطلاع دقیقی نداریم، میشه لطفا راهنمایی بفرمایید که خرید زمین چه اصولی داره، چون خیلی ها میگن زمین های شمال ممکنه بدون سند باشن. ممنون.

تیم تولید محتوا

با سلام. قبل از خرید زمین شمال باید حتما نوع بافت زمین بررسی بشه. این کار با مراجعه به دهیاری ها و مشاهده نقشه طرح هادی ممکن هست. درواقع باید مشخص بشه که آیا بافت زمین مسکونی هست یا خیر؟ یعنی آیا میشه در این زمین شروع به ساخت و ساز کرد؟ به سادگی و با مراجعه به دهیاری و مشاهده طرح هادی، این کار امکان پذیر هست و اصلا جای نگرانی نیست. اگر بافت زمین مسکونی باشه شما بدون دردسر می تونید پروانه و جواز ساخت رو دریافت کنید و ساخت ویلا رو استارت بزنید. برای اینکه خیالتون از بابت بدون مشکل بودن زمین راحت بشه، مشاوران ما بهترین لوکیشن های خرید زمین رو به شما معرفی می کنن.

رضاپور

وقتتون بخیر، خیلی ها میگن هزینه ساخت ویلا بسیار بیشتر از چیزی میشه که از اول برآورد میکنن، آیا این درسته؟ و آیا راهی هست که بشه هزینه های ساخت ویلا رو پایین نگه داشت؟

تیم تولید محتوا

با سلام. خیر به این صورت نیست و هزینه ای که از اول توافق میشه تا انتها ثابت خواهد موند مگر اینکه خود شما خواهان تغییراتی در شرایط ساخت باشید یا شرایط به گونه ای پیش بره که جز تغییر راهی نباشه که اون هم با هماهنگی و تفاهم دو طرف پیش میره. بله روش هایی برای کاهش هزینه های ساخت موجوده و این کاملا وابسته به مهندس شماست، اول که تیم مهندسی باید اونقدر باتجربه و ماهر باشه که بدونه با استفاده از چه متریال و با چه روش طراحی می تونه خیلی هوشمندانه قیمت ها رو کنترل کنه. به عنوان مثال استفاده از یک مسیر و یک سیستم لوله کشی برای تمام فضا های خیس و مرطوب مانند حمام و آشپزخانه، باعث میشه مسیر لوله کشی طولانی و پرهزینه نشه و به افت قیمت ها منجر میشه که از این نکته فقط تیم مهندسی آگاه هستن. بیش از همه طراحی هوشمندانه هست که می تونه هزینه ساخت رو پایین نگه داره، اگه طراحی خوب انجام شده باشه واقعا هزینه ساخت ویلا کنترل میشه.

eli

سلام، من سؤالم درباره بازسازیه. میخواستم بپرسم ارزش داره ویلا رو بازسازی کنیم؟ بیشتر از نظر هزینه مدنظرمه، آیا هزینه بازسازی طوری هست که مقرون به صرفه باشه؟

تیم تولید محتوا

سلام، بستگی به این داره که هدف شما از بازسازی چه میزان تغییر باشه، اگر در بازسازی بیش از 70 درصد از اسکلت و استخوان ویلا نیاز به تخریب و ساخت مجدد داشته باشه از نظر ما مقرون به صرفه نیست و ما این نوع بازسازی رو اصلا پیشنهاد نمی کنیم چون بازسازی و تخریب انجام میشه بدون اینکه از زیرساخت ها و تأسیسات ویلا اطلاعاتی در دسترس باشه، در چنین حالتی باید نوسازی انجام داد و همه چیز رو از نو ساخت. اما در شرایطی که شما تصمیم دارید بازسازی رو برای بخشی از ویلا انجام بدید و مثلا متریال و نمای ساختمان رو بازسازی کنید، این بسیار عالیه و از نظر هزینه هم واقعا مقرون به صرفه است. در این نوع بازسازی پیشنهاد ما اینه که شما فقط متریال سقف ها و رنگ یا نوع کابینت و متریال پله رو تغییر بدید و فقط در همین حد بازسازی کنید چون بعد از بازسازی و ورود به ویلا این قسمت ها هستند که خیلی نگاه شما رو درگیر می کنند و واقعا یک تغییر شگرف رو رقم می زنن.

فرشته موسوی

وقت شما بخیر، ممنون از مقاله خوبتون. خواستم بپرسم که آیا میشه از طراحی های آماده هم استفاده کرد یا باید حتما یک مهندس معمار طرح ویلای ما رو طراحی کنه. سپاسگزارم.

تیم تولید محتوا

سلام و درود. ببینید طراحی بیس و اساس کار هست، زمانی که شما قراره با یک هزینه حداقل 1 تا 2 میلیارد تومان ویلایی در شمال بسازید انتظار میره که کار بر اساس یک طراحی مکتوب و دقیق جلو بره تا بتونیم روند کار و خروجی رو خیلی خوب ارزیابی کنیم و بدونیم دقیقا قراره چه اتفاقی در ساخت ویلا بیفته و دقیقا خروجی کار چه شکلی خواهد بود. نظر ما این هست که بهتره طراحی شما کاملا نیاز های شما را پوشش بده تا ویلا پس از ساخت عینا چیزی باشه که انتظارش رو داشتید و این با ایجاد یک طراحی سفارشی و کاملا شخصی ممکن هست. نگران نباشید ما در اول خونه تا جای ممکن هزینه ها رو مدیریت و پایین نگه می داریم.

علی رستمی

سلام، آیا ساخت ویلا در چمستان هم توسط شما انجام میشه؟ ممکنه در مورد مناطقی که فعالیت می کنید بفرمایید؟ کدوم مناطق شمال جزو حیطه کاری شما هست؟

تیم تولید محتوا

با سلام. بله، ساخت ویلا در چمستان توسط اول خونه سال هاست که انجام میشه. علاوه بر چمستان ما در مناطق رمشی، در منطقه میرنا و منطقه همصفا پروژه های انجام شده و همچنین پروژه های درحال ساخت داریم. تعداد پروژه های انجام شده ما در رمشی و میرنا به 3 پلاک میرسه ضمن اینکه در همصفا نیز یکی از پروژه های ما در جریانه.

علی روستایی

وقت بخیر. ما تصمیم به ساخت ویلا تو نوشهر داریم و چون لوکیشن زمین واقعا خوبه و نوشهر هم شهر جذابی برای سرمایه گذاری هست خیلی نگران این هستیم که نحوه ساخت در نهایت اون چیزی نشه که ما مدنظر مون هست. میشه در این مورد توضیح بدید؟ شما می تونید عینا اونچیزی که مدنظر ما هست رو اجرا کنید؟

تیم تولید محتوا

علی عزیز سلام. بهترین راه برای نتیجه گیری در این خصوص، صحبت با کارفرما های قبلی ماست، هیچ کس به اندازه مشتریان قبلی ما نمی توانند کیفیت و مهارت مهندسین ما رو ارزیابی، نقد و تحسین کنند. شما با مشاهده پلان و طراحی ویلا پس از ساخت ، خیلی خوب می تونید مهارت و کیفیت کار رو ببینید، چه بسا نمونه کار های زیادی از تیم ما در وبسایت مان موجود و قابل مشاهده است که قطعا راه گشا خواهد بود.

مهناز رستمی

ببخشید سؤال من این هست که چطور میشه به گفته های تیم پیمانکار اعتماد کرد واقعا؟ ما مدت هاست که دنبال تیم پیمانکار هستیم، تیم ها بسیار زیادند و این کار رو برای ما سخت کرده. ممنونم.

تیم تولید محتوا

بله خوشبختانه مهندسین و پیمانکاران زیادی هستند که مدعی این کارند و این بسیار خوشحال کننده است اما نباید فراموش کرد که ساخت و ساز علمی بسیار پیچیده و دائما در حال تغییره و ساخت در شمال با این حجم از رطوبت و نزدیکی به آب، هرگز کار ساده ای نیست و بدون آگاهی از علم روز واقعا بی فایده است. توصیه ما اینه که قبل از انتخاب تیم پیمانکار و تیم مهندسی حتما نمونه کار اون ها رو از نزدیک ببینید فقط در این صورت هست که شما کیفیت ساخت رو متوجه می شید وگرنه از طریق عکس و تصویر و حتی محتوا نتیجه گیری درخصوص کیفیت کار یک تیم پیمانکار ممکن نیست.

مقالات پیشنهادی

هزینه های پنهان در خرید ملک در شمال
هزینه های پنهان در خرید ملک در شمال
  • تیم تولید محتوا
  • مجله اول خونه
۱۱ اشتباه رایج در ساخت ویلا در شمال
۱۱ اشتباه رایج در ساخت ویلا در شمال
  • تیم تولید محتوا
  • مجله اول خونه
09196815230 WhatsApp Chat