مشاوره رایگان

همین حالا مشاوره رایگان بگیرید.

خرید زمین در نوشهر

خرید زمین در نوشهر

خرید زمین در نوشهر با اهداف مختلف یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود. اگر به موقعیت جغرافیایی نوشهر توجه کنید، متوجه خواهید شد که زمین‌های ساحلی این منطقه چقدر با ارزش و گران قیمت هستند. نوشهر در کنار سایر شهرهای ساحلی مازندران از جمله شهرهای لوکس محسوب می‌شود.
هم خرید ویلا در نوشهر و هم خرید زمین، هر دو قیمت ‌های نسبتاً بالایی دارند. آنچه باعث شده نوشهر، بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در خرید ملک محسوب شود، این است که از یک طرف با صاحب دریا همجوار است و از طرف دیگر، زیباترین مناظر جنگلی و کوهستان های سرسبز آن را احاطه کرده است.
با توضیحات فوق قطعاً پیش ‌بینی کرده ‌اید که خرید زمین در نوشهر چه قدر پر سود و پرفایده است. زمین های جنگلی در نوشهر در بهترین مناطق و روستاهای این شهرستان گسترده شده‌اند. با خرید زمین ساحلی در نوشهر هم یک سری پروژه‌ های خاص را می توانید اجرا کنید.
به طور کلی، وقتی صحبت از خرید زمین جنگلی و خرید زمین ساحلی در نوشهر به میان می آید، منظور این است که در طولانی مدت قرار است از این زمین بهره ‌برداری کنید؛ حالا انتخاب شما به این بستگی دارد که هدفتان از خرید زمین چیست و می خواهید چگونه در آینده سرمایه خود را حفظ کنید.
انتخاب های زیادی پیش روی شما هستند. بودجه مالی که برای خرید زمین در نوشهر اختصاص می دهید مشخص می ‌کند در کدام مناطق باید به دنبال زمین سنددار در نوشهر باشید. خرید زمین ارزان در نوشهر در برخی شرایط خاص نیز امکان پذیر است.
به طور کلی، معاملات خرید زمین در نوشهر، خرید و فروش ویلا در نوشهر، ساخت ویلا و محوطه سازی، همگی خدماتی هستند که باید در کنار بهترین مشاور املاک آن ‌ها را دریافت کنید. اگر سرمایه قابل توجهی دارید و می خواهید زمین بخرید، نوشهر را برای این کار پیشنهاد می دهیم. کافیست با کارشناسان املاک اول خونه تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را به شما بدهند.

بهترین مناطق نوشهر برای خرید زمین کجاست؟

قطعا اگر مشتری خرید زمین در نوشهر هستید، می خواهید بدانید که در کدام مناطق این شهرستان زمین های مناسب برای خرید وجود دارد. خرید زمین جنگلی در نوشهر، خرید زمین ساحلی در نوشهر، خرید زمین ارزان در نوشهر و حتی خرید زمین اقساطی در نوشهر، متداول ترین عبارت هایی هستند که در این معاملات با آنها برخورد می کنید.  
توجه کنید که انجام قانونی معاملات املاک در شمال، از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر تجربه ای در خرید و فروش ملک ندارید، در کنار مشاوران املاک اول خونه در شعبه نوشهر، گزینه های فروش زمین را بررسی کنید.
مناطق مختلفی نزدیک ساحل و نزدیک جنگل برای خرید زمین در نوشهر وجود دارد. اگر بخواهیم مناطق برند نوشهر برای خرید زمین را معرفی کنیم، نام چند منطقه بیشتر از سایرین جلب توجه می‌کند.
به طور مثال منطقه چلک نوشهر، لتینگان نوشهر، توسکا توک و نخ شمال و منطقه ملکار نوشهر، از مهم ترین نواحی هستند که هم ویلاهای شیک و زیبایی دارند و هم بهترین انواع زمین سنددار در شمال را در خود جای داده اند.
برای خرید زمین در نوشهر می ‌توانید مناطق زیر را بررسی کنید. اگر تاکنون به نوشهر سفر نکرده اید لیستی را که در این قسمت به شما معرفی می کنیم در برنامه خود داشته باشید. تمام نواحی نوشهر، زیبا و چشم نواز هستند. بسته به اینکه هدف شما از خرید زمین چه چیزی باشد، گزینه های مناسبی پیدا خواهید کرد. مهمترین مناطق نوشهر برای خرید زمین به صورت زیر هستند:
روستای چلندر نوشهر- حمزه ده سفلی- ملکار- روستای انارور- روستای علی آباد عسگرخان- منطقه توسکاتک و نخ شمال- صلاح الدین کلا- روستای ملاکلا نوشهر- منطقه ونوش- منطقه وازیوار- روستای فراشکلا- روستای علویکلا- منطقه سیاهرود- روستای کهنه سرا نوشهر- روستای چلک نوشهر- منطقه مزگاه- روستای نجارده- روستای بندپی- منطقه درزیکلا- منطقه سنگ تجن- روستای موسی آباد.
همان طور که می ‌بینید، مناطق نوشهر برای خرید زمین بسیار متنوع هستند و مسیرهای دسترسی به هر کدام از این روستاها متفاوت است. برخی از روستاها به مسیر اصلی نزدیک تر هستند و بنابراین دسترسی آسان تری دارند؛ اما برخی روستاها در فاصله دورتری از مسیرهای اصلی و جاده ها وجود دارند و بنابراین باید مسافت بیشتری را طی کنید تا به آنجا برسید.
در طول مسیر بین هر چند روستا زمین های فروشی مختلفی وجود دارد. برای خرید زمین در نوشهر حتماً و حتماً به مشاوران املاک نیاز دارید که به این منطقه مسلط هستند. کارشناسان املاک اول خونه در کنار شما هستند تا اطلاعات بیشتری درباره فروش زمین در نوشهر و قیمت زمین ها به شما ارائه دهند.

بهترین مناطق نوشهر برای خرید زمین جنگلی کجاست؟

از میان دو گزینه محبوب برای خرید زمین در نوشهر، خرید زمین جنگلی قابل توجه اکثر سرمایه گذاران قرار دارد. برخی از مناطق نوشهر که در مجاورت جنگل قرار گرفته اند، برای خرید زمین های جنگلی پیشنهاد می شوند. منطقه چلک نوشهر، روستای حمزه ده سفلی و علیا، منطقه توسکا توک و نخ شمال، ملاکلا نوشهر، ونوش در نوشهر، صلاح الدین کلا، منوچهر کلا، روستای نجارده و بندپی، از مناطقی هستند که درست در مجاورت جنگل های انبوه قرار گرفته اند.
روستای بندپی در مجاورت جنگل سرسبز بندپی واقع شده است. جنگل های زیبای سیسنگان در مسیر رویان به نوشهر از شرق به غرب امتداد دارند و از روستاهای صلاح الدین کلا، ونوش، توسکاتک، ملاکلا و منطقه نخ شمال عبور می کنند.  
خرید زمین جنگلی در نوشهر مزایای زیادی دارد. شما می توانید نمای ابدی رو به جنگل سرسبز داشته باشید. چه بهتر که زمین جنگلی با کاربری مسکونی بخرید و یک ویلای اختصاصی بسازید؛ برای ساخت ویلا در نوشهر هم می ‌توانید با کارشناسان املاک اول خونه در این باره هماهنگ کنید.

خرید زمین شهرکی نوشهر

بهترین مناطق نوشهر برای خرید زمین ساحلی کجاست؟

علاوه بر خرید زمین جنگلی می توانید به خرید زمین ساحلی در نوشهر هم فکر کنید. مسیرهایی که به ساحل دریا منتهی می ‌شوند در محدوده نوشهر متنوع هستند. نوشهر یک منطقه ساحلی است که بندر اختصاصی دارد و اسکله آن در حمل و نقل بین المللی بسیار فعال است.  
بهترین مناطقی که در شهرستان نوشهر می توانید در آن جا زمین بخرید، شامل منطقه روستایی مزگاه، قسمت شمالی روستای کهنه سرا، منطقه شمال روستای ملکار، منطقه ساحلی روستای انارور، شمال روستای علی آباد عسگرخان و قسمت شمالی روستای توسکاتک می‌باشد.
علاوه بر این مناطق برای خرید زمین در نوشهر، نواحی شمال روستای صلاح الدین کلا سفلا به ساحل دریا راه دارد. منطقه دریابیشه که شهرک ساحلی آن، زبانزد عام و خاص است، نیز جزو زیر شاخه های نوشهر محسوب می شود. در منطقه دریا بیشه می توانید هم ویلا بخرید و هم زمین مسکونی بخرید.
 از سمت شهر رویان که به نوشهر حرکت کنید، در امتداد ساحل، مناطق مختلفی برای خرید زمین ساحلی وجود دارد. بهتر است شرایط زمین های فروشی در نوشهر را با کارشناسان املاک اول خونه در شعبه نوشهر هماهنگ کنید.

خرید زمین داخل بافت نوشهر

خرید زمین جنگلی در نوشهر

علاوه بر زمین های ساحلی که در نوشهر برای خرید بسیار پرطرفدار هستند، گزینه دیگری هم می توانید در اولویت های خود قرار دهید که به نام خرید زمین جنگلی در نوشهر عنوان می شود. زمین های جنگلی نوشهر نیز در نوع خود منحصر به فرد هستند. این زمین ها از نظر متراژ، متفاوت بوده؛ هم می‌توانند جزو زمین های شهرکی باشند و هم به صورت مستقل در اطراف شهر یا داخل بافت روستایی قرار داشته باشند. 

در واقع اگر نامی از "خرید زمین هکتاری در نوشهر" یا "زمین متراژ بالا در نوشهر" شنیدید که در واقع زمین هایی هستند که فاصله نزدیکی تا جلگه ها و جنگل های نوشهر دارند.

نکته ای که در خرید زمین جنگلی در نوشهر حائز اهمیت است اینکه مسیرهای دسترسی به زمین ها متفاوت است؛ مثلاً شما یک زمین جنگلی در منطقه انارور نوشهر با متراژ بالا پیدا می‌کنید که کاربری مسکونی دارد و می خواهید ویلا بسازید. باید به مسیرهای رفت و آمد و جاده های منتهی به این زمین توجه کنید. این دقیقاً عاملی است که می تواند کمک کند ساخت و ساز شما سریع تر صورت بگیرد.

بهترین گزینه های خرید زمین جنگلی در نوشهر را در منطقه ونوش و نخ شمال می توانید پیدا کنید. متراژ این زمین ها معمولاً بیشتر از ۲۰۰ متر مربع یا حتی ۴۰۰ مترمربع هستند. نمایی که از زمین های جنگلی نوشهر رو به منظره اطراف در اختیار دارید، شاهکارهایی از طبیعت را به شما نشان می دهند! 

برخی از زمین های جنگلی نوشهر که فاصله دورتر از این مناظر دارند، باز هم متراژ بیشتر از ۵۰۰ متر مربع یا حتی 1000 متر مربع را برای شما فراهم می کند.

برای اینکه دقیقاً بدانید متراژ زمین های جنگلی نوشهر چقدر است، چند متر با جنگل فاصله دارند و کاربری آنها چگونه است، با کارشناسان املاک اول خونه در شعبه نوشهر، نور یا چمستان صحبت کنید تا گزینه های مناسب را به شما معرفی کنند.

مزایای خرید زمین در نوشهر چیست؟

بارها در منابع مختلف به این پرداخته ایم که چرا خرید زمین در نوشهر مزایا و ارزش های زیادی ایجاد می‌کند؛ هر کدام از انواع زمین های ساحلی، جنگلی، زمین های شهرکی در نوشهر، زمین داخل بافت و غیره، ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. خرید زمین جنگلی با توجه به نوع کاربری که دارد، سرمایه گذاری خوبی محسوب می شود. اگر زمین جنگلی، خوش قواره باشد و بتوانید کاخ ویلا یا باغ ویلای شیک و زیبا در آن بسازید، در واقع بهترین پروژه ها را در شمال اجرا کرده اید.

منطقه توسکا تک، نوشهر، ونوش و نخ شمال جزو بهترین مناطق جنگلی در نوشهر هستند که می توانید زمین های خوبی در آنجا پیدا کنید. ارتباط نزدیک با طبیعت، مهم‌ترین مزیتی است که این نوع زمین ها برای شما فراهم می کنند. اگر ویلا بسازید نمای ابدی رو به جنگل های سرسبز شمال را دارید و از آب و هوای این منطقه لذت خواهید برد. این فرصت را غنیمت بشمارید و اگر سرمایه کافی دارید زمین های نوشهر را برای خرید بررسی کنید.

قیمت زمین در نوشهر چگونه است؟

و اما می رسیم به مهمترین بخش معاملات زمین در نوشهر، که با عنوان قیمت زمین های نوشهر معرفی می شود. قیمت زمین در نوشهر به عوامل مختلفی بستگی دارد.
همانطور که در قسمت های قبلی هم ملاحظه کردید مناطق مختلف ساحلی و جنگلی در نوشهر زمین های متعددی را برای فروش ارائه می دهند. قیمت خرید زمین در نوشهر به نوع کاربری آن، وضعیت سند و شرایط بهره برداری بستگی دارد. زمین های ساحلی، گرانتر هستند. زمین های جنگلی در پلاک اول جنگل باز هم قیمت بیشتری دارند. مزایای زمین های ساحلی و جنگلی این است که می توان در آنجا ساخت و ساز ویلاهای شیک و زیبا را انجام داد.
از دیگر عواملی که در قیمت خرید زمین در نوشهر دخالت دارد، وضعیت قانونی و حقوقی ملک است. سعی کنید زمین هایی را برای خرید انتخاب کنید که در مجوز ساخت یا مجوزهای بهره برداری هیچ مشکلاتی نداشته باشند. خرید یک زمین مشکل دار، شما را دچار دردسر می کند. نباید ارزان بودن قیمت زمین شما را فریب دهد. مثلاً خرید زمین موروثی که تمام ورثه رضایت به فروش ندارند، از جمله معاملات مشکل ‌ساز در آینده خواهد بود. در مقابل، زمین های موقوفی را هم نمی توانید خرید و فروش کنید.
برای استعلام قیمت زمین در نوشهر یا بررسی شرایط سندها وضعیت ملک و خوش قواره بودن زمین باید در کنار مشاوران املاک، از سازمان شهرداری یا اداره ثبت استعلام بگیرید.

چه نوع زمین هایی را در نوشهر می توانیم بخریم؟

انتخاب برای خرید زمین در نوشهر به هدف شما بستگی دارد. از میان انواع زمین های ساحلی و جنگلی گزینه هایی را انتخاب کنید که با برنامه‌ ریزی سرمایه‌ گذاری شما سازگارتر است.
انواع زمین های فروشی در نوشهر شامل زمین های کشاورزی، زمین هایی با کاربری تجاری- صنعتی و کسب و کار و زمین مسکونی می باشند. قیمت زمین متراژ بالا در نوشهر با اهداف راه اندازی کسب و کارها یا زمین کشاورزی، گران تر است. زمین های ساحلی برای ساخت ویلا هم قیمت بالایی دارند. به طور کلی هر نوع از زمین های نوشهر را که تصمیم دارید بخرید به وضعیت حقوقی و سند آن دقت کنید.
اگر زمینی را انتخاب کردید که هنوز هیچ کاربری برای آن تعریف نشده، باید به شهرداری نوشهر مراجعه کنید و استعلام بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم هر گونه معاملات خرید ویلا در نوشهر یا خرید زمین در نوشهر را در کنار مشاوران املاک اول خونه انجام دهید تا راهنمایی های لازم در موقع مناسب به شما ارائه شود.
در این میان شاید با عبارت هایی نظیر خرید زمین شهرکی در نوشهر، خرید زمین خارج از بافت یا خرید زمین داخل بافت در نوشهر هم برخورد کنید. از آنجایی که این معاملات متنوع هستند و هر کدام ویژگی ها و قیمت های خود را دارند، باز هم تاکید می‌ کنیم مشاوران املاک باید کنار شما باشند. تصمیم گیری خود را برای خرید زمین در نوشهر انجام دهید و با کارشناسان اول خونه در شعبه نوشهر تماس بگیرید.

خرید زمین در شمال                              خرید ویلا در شمال

WhatsApp Chat